Gå til innhold

Tar tragedien over forumet?

Anbefalte innlegg

Ser flere tråder her inne fra folk som virkelig trenger hjelp. Men ingen svarer på grunn av både sakelige og usakelige tragedietråder her inne. Hvorfor er man inne på forumet når man ikke hjelper de som kommer akkurat inn hit for å få hjelp?

Synes vi trenger max tre tråder om tragedien, ikke 40. Vi glemmer mødre og familier som trenger hjelp med andre temaer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143421940-tar-tragedien-over-forumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at siden denne tragedien er så fersk, har folk behov for å blåse ut litt. Det vil ikke dermed si at de glemmer alt annet, men gi det litt tid, så er det tilbake i normal gjenge. DiB er vel uansett ikke plassen å gå om man virkelig vil ha hjelp og seriøse svar tror jeg.

I LOVE YOU !

jeg er helt enig, det må da gå ann å holde seg til noen enkelt tråder som faktisk har en betydning enn å overse alle andre som virkelig trenger et svar.. makan

det værste er at snart kommer det noen idiotiske kommentarer til trådstarter om hvor egoistisk og latterlig du er fordi du bryr deg om andre som ikke har med tragedien å gjøre, makan!

Annonse

hvem er dere her inne som mener dere har rett til å bestemme hvor lenge folk skal sørge? og å si at enkelte trådstartere her er egoitsiske og det som verre er bare fordi at de stiller andre spørsmål..hva vet du om denne personens personlige sorg og bekymringer f.eks?

Annonse

Hvis mødre er bekymret for svangerskapet sitt ringer de sykehuset. Hvis de er bekymret for barna sine ringer de rette instans.

Dette er et fritt forum hvor folk diskuterer det de er opptatt av. Idag er folk opptatt av tragedien. Personlig gir jeg en lang beng i bleieslutt problemer.

Men hvorfor trenger vi 40 forskjellige tråder med akkurat de samme spørsmålene? Er det ikke nok med et par tråder, der man kan spørre, diskutere og si sine meninger. Tråder som ikke inneholder tragedien havner lang bak. Og hva vet dere om disse trådstartene sine bekymringer og grunner til at de ber om hjelp?

Har ingenting imot tråder om katastrofen, bare ikke forstår hvorfor så mange? Om man har behov for å blåse litt ut, hvorfor ikke svare på en tråd som allerede eksisterer istede for å lage en ny, og dytte ande trengende lngre bak?

Mener virkelig ikke å såre noen med denne tråden, men andre trenger også hjelp.

HI

I dag er det dette som opptar folk, dette som er interessant å prate om og dette 99% av befolkningen TRENGER å prate om. Det er viktig å snakke med hverandre om det som har skjedd, bearbeide tanker og følelser, hjelpe og støtte hverandre.. Så da er det kanskje ikke rette dagen og komme med sine evt andre problemer på.. Det er bare å akseptere.. at noen går mot samlivsbrudd, noen har et spørsmål ang utroskap, andre om kosthold osv... (bare eksempler, har ikke vært her i dag), er ganske uvesentlige saker på en slik dag. Hva betyr mine og dine fille-problemer i forhold til den enorme tragedien som har skjedd, og berører så mange mennesker. Det berører ikke meg i den grad at jeg kjenner noen som har blitt drept, men det berører til de grader følelsesmessig likevel, og slik er det nok for de aller aller fleste... Så får de som ikke tenker på tragedien, vente noen dager med sine problemer..

Men det er nå min mening.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...