Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Vet ikke hvor gammel hun var jeg, men ung i hvertfall. Fortalte at de hadde løpt fra rom til rom inne i huset, og så ut og gjemt seg bak noen klipper, men han hadde kommet etter. "..han var helt rolig, skjøt ti stykker som satt ved siden av meg, så da hoppet jeg ut i vannet for å komme unna, og han skjøt etter meg da jeg var under vann. Da jeg kom opp skjøt han etter meg igjen, og så stod han bare å så på meg. Helt rolig." Fy søren for et mareritt for dem! Gråter her jeg sitter. Det har gått inn på meg hele tiden, men det intervjuet gav et stert innblikk i hvordan det var for dem.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Stakkars stakkars barn, hun, og de andre, er nok i totalt sjokk enda. Regner med den roen hun hadde over seg snart vil løftes, og panikken kommer. Jeg føler så med de, og det gjør vondt langt inn i hjerterota.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Tenk hvor berørt vi er av dette, vi som satt i trygge omgivelser hjemme... Vi har felt tårer og tankene våre har gått til alt og alle de vi har sett på nyhetene... tenk hvordan det må være for disse ungdommene å ha SETT alt sammen. sett idioten inn i øynene. kjente på frykten og redselen for å dø. i tillegg har flere sett at deres venner ble skutt og drept..... måtte de alle få den hjelpen de trenger etter dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå