Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Jeg bor i Oslo sentrum. er helt stille nå. Takk Gud for alle som overlevde. Takk Gud som ikke var i områdene da terrorangrepene ble utført. Og uendelig mange varme tanker til ale som var i områdene og pårørende. Syns dette er så fært. Gråter for de nå. Men fint at vi i norge og mange andre land i verden holder sammen og gir støtte.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Det blir nok noen dager statssorg. 80 unge drept. Ufattelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå