Gå til innhold

"jens Stoltenberg og regjeringen i god behold" - er det bare meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teiteste jeg har hørt på lenge - det er vel like viktig at personer høyt på strå er trygge enn de som er litt lengre ned på næringskjeden.

Alle er like i denne sammenhengen, og ingen er likere enn andre - heller ikke "vanlige dødelige".

Annonse

Det er ganske stor forskjell på et terrorangrep mot sivile og å drepe regjeringsfolk og kongefamilie.

Selv terroristene skjønner forskjellen på det, derfor bomber de etter at de fleste har gått hjem fra jobb og midt i ferien...

Tenkte det samme selv, spiller ingen rolle hvem som er uskadd og i live, det som betyr noe er at det faktisk er mennesker som er alvorlig skadd og døde. Det virker nesten som at feks en minister er mer verdt enn andre.

Men dette er rett og slett måten teite jouralister legger fram nyheter på. Jeg gremmet meg også over de vanvittig teite spørsmålene de stilte til representanten som redegjorde for beredskapen i forhold til skadde, og ikke minst til de som intervjuet politimennene når disse gang på gang ga grei og enkel beskjed om at de ikke kunne komme med noe konkret siden de ikke hadde fullstendig oversikt, men at de skulle komme tilbake med informasjon når de hadde mer å komme med.

Finnes knappest teitere enn reportere til tider.

Det er jo ufattelig viktig at landets regjering og kongefamilie er intakt!

Som enkeltpersoner er alle like viktige, men for landet er faktisk Jens Stoltenberg & co viktigere enn deg og meg.

Du skjønner det sikkert hvis du bare får tenkt deg om?

Annonse

Kjære HI, det er ikke Jens Stoltenberg som er viktig, men statsministeren. Og ja, det ER viktig at statens hovedpersoner er i godt behold og fungerer for det er dem som har styringen. Ville du heller hatt en stat uten styring? Ikke jeg. Og skulle neste statsminister være Erna Solberg, ok, da vil det hete "Erna Solberg er ok".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...