A1exandra89 Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Vi prøver på andre barn nå , har 1 jente på to år og det gikk på første forsøk når vi fikk henne, og nå har vi prøvd under min eggeløsning denne mnd, og testen var negativ idag:( skikkelig redd for at jeg saboterer med hodet, eller kanskje jeg tenker for mye på det, eller at kroppen min avstøter.. tenker for mye tror jeg:p... er bare at det skjedde så fort første gang, og det gjør ikke det nå. jeg vil ikke ha større mellomrom mellom de så vi prøver desperat nå hoff. noen tips?
Trilletrill Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Gikk så sabla fort sist at panikken slår inn når det samme ikke skjer nå. Tullete selvfølgelig da det er ganske så normalt at det kan ta 6-12 mnd. Men kan ikke for at man tenker på alle skrekkhistoriene om at barn nummer to kan ta laaaaang tid. æsj, vet ikke hva som hjelper. Snakke ut om det her? Vi har prøvd nå i nesten 1 mnd uten resultat så ganske likt som dere. Har dessuten ingen peil på forventet IKM. Siste mens kom på 6 juli og varte i fem dager. Vet ikke når jeg skal teste igjen, har slått negativ ut på tester foreløpig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå