Ønskebaby08*12 Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Var så bekymret for en ukes tid siden at magen var så liten, i forhold til samme tidspunkt i svangerskapet som da jeg gikk med førstemann. Nå en uke senere kjenner jeg en tydelig kul, som en håndball under mellom skambenet og navlen Faktisk mye nærmere navlen enn skambenet. Er forresten 14+2 i dag. Så rart hvor fort det vokser når det først vokser merkbart. Kan ikke si meg annet enn fornøyd. Det er en herlig følelse å legge hånden på livmoren og vite at det vokser en liten baby der inne. Nå gleder jeg meg bare til å kjenne liv litt oftere, er ganske sikker på at jeg har fått noen små dult innimellom
Gadiana Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Hei, så bra:) jeg kjenner sånn som deg bobler og er i uke 14 og en dag, har fått mege, selv om j ik kan kjenne livmoren skikkelig sånn som andre her sier. Jeg kjenner litt hard mage når j ligger, j var på tidlig ul og alt var bra der inne, deilig å slippe kvalmen. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå