Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Eldstemann fikk hettejakke, t-shorte og en caps. Minsta fikk 3 topper, en genser og en dongeri shorts. Kjekt når det er 50 og 70 %. Var på Lindex, Name it og Outfitters nation. Fikk mye fint for pengene synes jeg. Andre?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Var på cubus og fikk kjole, tunika og tights for 58 kroner til snuppa, var ta 3 salgsvarer betal for 2! Synd det bare var shortser og kjedelige t-shirt igjen til gutta:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå