Gå til innhold

"menssmerter"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del mensensmerter når jeg ligger å sover spesielt, er det noen andre som har dette ? jeg er så redd for at jeg skal spontan abortere... er ikke hele tiden jeg har det heller da, men kommer å går inni mellom har en del stikkinger også kjennes ut som i eggstokken.

håper på svar, jeg er bare 4 + 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde skikkelig menssmerter frem til ca uke 6 jeg. visste ikke jeg var gravid engang, gikk og ventet på mensen. helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme, og jeg er 5+1.

 

Men idag når jeg våknet, så blødde jeg veldig. Friskt blod... Er dette normalt, noen andre som har det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensenlignende smerter tror jeg er kroppens måte å forberede seg litt på alt som skal skje de neste månedene, jeg hadde ihvertfall veldig mye av det sist.

 

Og for mange kan også blødninger under store deler av svangerskapet være normalt uten at noe som helst er galt, men dessverre tror jeg at det for de fleste (ihvertfall såpass tidlig) vil være et tegn på at egget har løsnet og at man da har mistet. Jeg tror jeg ville sett an en stund og tatt en ny test for å se om det fortsatt er noe der, eventuelt ringt legen og spurt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg har hørt om tilfeller der det har kommet litt "rester".. Men det var veldig lyst og friskt blod, så begynner og lure litt ja..

 

Får vell bestille time hos lege jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike smerter som du beskriver hadde jeg da jeg gikk med jenta mi (nå 2 år), og har det også nå. er 5+1. Det er bare et fint tegn på at det skjer noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, slike smerter har jeg også hatt siden jeg fant det ut for tre uker siden. Er nå syv uker på vei, så satser på at det er et godt tegn.

 

Når det gjelder blødning ville jeg tatt en ny test om et par dager for å sjekke om den fremdeles er positiv. Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også "menssmerter". Jeg er gravid i 7. uke. Kommer både krampelignende og stikkende smerter i magen hos meg. Men kun på den ene siden, og ikke noen blødninger eller lignende. Så da satser jeg på at alt er bra.Jeg har ikke merket noe til når på dagen mine smerter dukker opp spesielt, de bare kommer og går litt innimellom.

Men lykke til uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...