Gå til innhold

Takker for meg jenter, og ønsker dere alle lykke til hele veien ut:)


viervindens

Anbefalte innlegg

Da rykker jeg tilbake til start, etter flere års prøving og nå en ma 6+2. Utrolig kjipt, men jeg er i det minste overlykkelig for at vi faktisk har klart å blir gravide, så det letter jo iallfall trykket en god del for oss.

 

Takk for tråden enn så lenge og ønsker dere samtlige et fantastisk svangerskap og lykke til i tiden som kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var triste nyheter, Viervindens! Jeg vet hva du går igjennom nå, har selv hatt 2 MA.. Særlig når man har prøvd lenge, må det føles veldig urettferdig å ikke skulle få stå løpet ut. Håper at det at du ble gravid nå har virket "forløsende" på et vis, slik at du raskt blir gravid igjen. Ønsker deg masse lykke til. Varm klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre viervindens. Jeg mistet selv i mai og ble gravid igjen ved neste eggløsning. Krysser fingrene for at det går fort for deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Viervindens :( Håper dere får en liten spire igang igjen snart, og at den klamrer seg fast :) Masse lykke til! God klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og omtanke. Midt oppi det hele så priser jeg meg lykkelig for at vi iallfall har klart å kommet så langt at vi har blitt gravid engang. Så håper bare nå at det ikke tar så lang tid før syklusen er tilbake og at vi kan prøve igjen. Tar nok en liten pause fra bim, men kommer sterkt tilbake dersom jeg nok engang skal få oppleve å få bli en førstegangs gravid:) Krysser fingrene for at det da kan holde hele veien ut. Ønsker dere alle lykke til og sender dere alle en god elektronisk sommerklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var trist nytt:-(

Håper dere får klaff igjen snart, og alt går bra med den lille spiren

 

Lykke til

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dugjør lurt i å holde deg borte fra bim . tror selv at det øker til at en blir mer stresset, føler mere press osv og andre ting som ikke er så bra om en skal klare å bli gravid igjen ..

 

måtte selv bare melde meg ut jeg av bli gravid før jeg fikk klaff med han som er min yngste for det ga så mye stress og bekymringer å lese alt og er vel inne her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...