Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Vil dere være så snill å si hvilket navn dere synes er finest? Og evt om dere synes det passer bra til Olivia, som storesøster heter. Wilmer Isak Lucas Wilhelm Caspian Iver
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Jeg liker navnet Iver veldig godt =) det er kjempe fint! Om det passer eller ikke det vet jeg ikke. det er så forskjellig hva folk synes passer sammen, så for meg tenker jeg ikke så mye over slikt! =)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Isak - fint i seg selv, og fint til storesøsters navn..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Wilmer - aldri hørt... litt rart egentlig! Isak... kjenner en hund som heter Isak. Lucas, nei nei nei - brukt opp! Wilhelm - nå snakker vi! Dette er min favoritt! Passer fint med storesøsters navn også. Caspian, liker ikke Iver, liker svært dårlig
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Wilmer var helt nydelig! Stemmer for det :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Iver og Wilhelm liker jeg best av disse. Muligens Wilhelm passer best med Olivia. Caspian liker jeg minst på listen.
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2011 #11 Skrevet 21. juli 2011 Iver på soleklar førsteplass, kjempefint navn - alle resten på sisteplass
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #12 Skrevet 21. juli 2011 Isak og Olivia syntes jeg passet best :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #13 Skrevet 21. juli 2011 Wilmer synes jeg faktisk passet sammen med Olivia, men det var ikke noe pent navn.. Det peneste navnet på listen din er nok Isak. Lucas er også ganske fint, kommer på en god andreplass. Men de andre ville jeg aldri vurdert engang.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #15 Skrevet 21. juli 2011 Jeg synes navnene på W passet best med Olivia. Dessuten var de begge kjempefine navn:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #16 Skrevet 21. juli 2011 Syns Olivia og Lukas klinger best, men samtidig likte jeg kun Isak av navnene på lista. Olivia og Iver blir litt for likt...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #18 Skrevet 22. juli 2011 Veldig enig i at Iver og Olivia bli for likt... Synes Wilmer er flottest! Evt Wilhelm på andreplass... ) Resten er no-no...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #20 Skrevet 22. juli 2011 Istedenfor Wilmer eller Wilhelm så ville jeg heller gått for William.. Olivia og William
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #22 Skrevet 22. juli 2011 IVER Lucas Isak Resterende syns jeg ikke var noe fine i det hele tatt.... og da caspian på siste plass
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #24 Skrevet 22. juli 2011 Ingen av de navnene var helt min type navn. Noen var litt for spesielle og neste litt liksom navn for å ha det mest mulig spesielt.. Av de vil jeg si Wilhelm, men som en anonym over her helst William... resten syntes jeg var ganske så kjipe. Lykke til! Ivoer og Oliva passer ikke! Lukas og isak er kjempe inn navn og skikkelig oppbrukte Wilmer assosierer ejg emd en treg tilbakestående person, selvom jeg aldri har hørt det navnet før. Caspian blir for dumt ta heller Kaspar!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #25 Skrevet 22. juli 2011 Lukas er pent, men for mye brukt. Det blir tre i hver skoleklasse. Wilmer er råkult, så det stemmer jeg for. Caspian er flott, men kanskje på tur å bli litt vel populært det også, på samme nivå med Lukas? Iver er stødig og kult. Vet om tre små Iver, men tror ikke det er så veldig populært egentlig. De andre er også fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå