Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Tar de ifra gravide drikkeflaskene også?eller er de litt greie? Jeg spyr hvis jeg ikke kan ta en slurk av drikkeflaska mi hvert andre minutt.. Hvis de tar ifra meg den i sikkerhetskontrollen, blir det et utrolig stress for å få tak en en ny..LIK..før jeg spyr. Opplevde på flyreise i fjor at de lot sønnen min beholde sin drikkeflaske..mot at jeg drakk av innholdet.. Er de litt greie med gravide også??
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Det er ingen særbehendling av gravide og trenger du vann på flaske så får du kjøpt det i kiosken på andre siden av sikkerhetskontrollen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Haha... du høres ut som en real psyko-spyer (les gjerne hypokonder om du vil). Da får du nok heller spy, jenta mi.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Du får selvfølgelig ikke ta med drikkeflaske gjennom sikkerhetskontrollen bare fordi du er gravid. Hva med å ta med en tom drikkeflaske og så fylle den med vann når du er kommet gjennom?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Sett drikkeflasken fra deg i sikkerhetskotrollen. Gå gjennom og gå direkte og kjøpe en ny flaske. Alternativet er å ha i en 1 dl flaske som du pakker i den posen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Sier som de andre her. Du får ikke ha med deg vann selvom du er gravid. Men du kan spørre om og at de kan tømme ut vannet for deg i sikkerhetskontrollen, så kan du fylle på flasken din på nærmeste toalett. -sikkerhetskontrollør..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 hm..men hvorfor får barn ta med drikkeflaska igjennom da? Kan jo være like mye snusk i den....eller hva pokker det er de leter etter
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #9 Skrevet 21. juli 2011 Iflg. Regelverket får heller ikke barn med seg drikke/ flytende igjennom sikkerhetskontrollen hvis du får kjøpt tilsvarende på innsiden. Hvis barnet er under to år får det ha med mat/ kokt vann til reisen. Det er opptil sikkerhetskontrollørene og vurdere situasjonen når det oppstår uansett, så hvis barnet har fått med seg vann er det nok en grunn til det. -sikkerhetskontrollør.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 det må da gå an å få med seg tom drikkeflaske? skal ta fly på mandag og tenkte datra mi skulle få med seg flaska si, men tenkte å fylle opp den når vi kom innefor sikkerhetskontrollen....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #12 Skrevet 21. juli 2011 En liten tanke bare.. i tillegg til alt de andre har sagt her allerede... Jeg hadde IKKE flydd om jeg hadde spydd konstant... Om det er så ille at du må drikke hvert andre minutt for å unngå å spy høres det ut som det er en risikofaktor for oppkast uansett..og det er ikke mye hyggelig for resten av flypassasjerene... Eller?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #13 Skrevet 21. juli 2011 enig med deg 22.46! Shotgun for å ikke sitte ved siden av deg hi:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #14 Skrevet 22. juli 2011 Ikke noe problem å ta med flaska, bare tøm ut innholdet!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #15 Skrevet 22. juli 2011 Enig. Det skulle vært en sånn "LIKER" knapp for de mest fornuftige svarene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå