Gå til innhold

smerter i magen uke 28


~ Kali ~

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noe å legge seg opp i, men våknet med menslignende smerter i magen i dag. Har også hatt det utover dagen, og de sitter i litt enda. Kjenner det mest når jeg ligger, men også litt når jeg sitter. De er ikke konstante heller, er noen små pauser innimellom der jeg tenker: "yes! endelig har det gitt seg" men så begynner det igjen litt etterpå :/ var på ultralyd på mandag og da sa de at alt såg bra ut med babyen, han lå med hodet nedover, men de sa ingenting om dette, så jeg antar at det er normalt?

Betyr disse smertene i magen noe? Jeg har gått rundt med en ekkel følelse i flere uker om at han kommer til å bli født for tidlig, men det er nok bare en frykt jeg har. Er ingenting som tyder på at det ligger noe i den følelsen, men man blir jo litt bekymret likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg også:)spurte her inne i går om noen visste,fikk tilbake fra ei at livmora strekker seg og det kan gi menslignende smerter! plagsomt men ikke farlig da hvertfall:)

er i uke 27 jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sånne smerter i blant. Skyldes at magen vokser litt i rykk og napp, og når den vokser ekstra mye gjør det litt vondt. Tror ikke det er noe farlig, så lenge ikke det begynner å gjøre mer vondt, men hvis du er redd koster det deg ikke så mye å ta en telefon til føden, lege eller jm:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble innlagt på sykehuset på fredag for smertene var så sterke, men de fant ingenting. Hadde det sånn i forrige svangerskap også, men da begynte det når jeg var 4 mndr på vei. Så når riene kom i uke 39 så merket jeg egentlig ikke noe til det for jeg trodde det bare var magesmertene igjen. Men det viste seg da at det var rier jeg hadde gått med i to dager, og ble da lagt inn og fikk morfin for jeg var helt utslitt. Hadde ikke sovet på flere døgn, og var helt utmattet da fødselen endelig kom skikkelig i gang. Besvimte også av smertene flere ganger.

 

Har helt angst for at det samme skal gjenta seg nå, for jeg er allerede ganske utslitt. Har vært skikkelig dårlig i hele svangerskapet denne gangen og orker nesten ingenting, så smertene vil jeg gjerne unngå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...