Gå til innhold

dere med tenåringer.


Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenåringen moped? Når man han/hun inn om kveldene? og hva skjer om ikke regelen blir holdt? Er tenåringen ofte hjemme, eller bare på natterstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal skrive hvordan vi har det her, for jeg har en ekstremutgave av varianten tenåring. Jeg hadde bare skremt livskiten av deg ;)

 

Men moped finnes ikke her :)

 

Tror det er andre som kan gi bedre råd enn jeg kan :)

Skrevet

Nei, mine tenåringer (16 og 17) har valgt bort moped for å spare penger til sertifikat. Isteden sykler de eller tar bussen. I tillegg har vi en avtale om at de kan ringe, så henter vi dem, nesten uansett og ihvertfall på nattestid.

 

Mine er mye hjemme på kvelden, eller hos venner i nabolaget, og om vi har avtalt et klokkeslett, så blir det holdt med et slingringsmonn på 15 minutter. Det er stadig kameratene samles i huset her også, eller at de sitter ute i hagen om kvelden og suser og griller pølser. Innetid i hverdagen er 22.30, i helger og ferier 24, om ikke de skal på noe spesielt, da avtaler vi særskilt for de gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...