Anca20 Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 jeg går og murrer i rygg og mage heeele tiden er kjempe trøtt og sliten av det,og plutselig innimellom de sterke menssmertene jeg går med konstant så kommer det akkurat som skikkelig mageknip og så løper jeg på do hver gang for det kjennes jo ut som jeg får diare,men ingenting kommer,men magen blir stram. dem er heller ikke regel messige men vonde som fy,kan det være rier? noen som vet?
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Det som jeg har kjennes ikke helt ut som mageknip, men hver gang jeg får en sammentrekkning kjennes det ut som om jeg må bæsje hehehe. Men det kommer ikke noe da. Tror det er fordi det presser nedover. Har hatt dette i noen uker og håper det gjør godt for modning (ja optimistisk, men velger å tro på det). Merker jo at det er mere nå enn når de begynte, men tror ikke det er skikkelige rier jeg har ihvertfall. For deg som syntes de er veldig vonde kan det jo være rier... To av mine fødsler startet med skikkelig mageknip og påfølgende diare. Når det var over kom riene for fult. Da var jeg ikke i tvil
Anca20 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2011 tusen takk for svar,jeg blir så forvirra for jeg får skikkelig "mageknip" men ingen diare eller noe,kommer ikke på do,men kjennes jo ut som jeg må. hehe pluss at det verker i magen og den strammer seg,men det er ikke regelmessig og kommer litt i hytt og pine,og går med konstante mensenmurringer,utrolig slitsomt.. håper det enten gir seg eller at det rett og slett vil kjøøøra på =) helst vil jeg jo ha henne ut kan man si hihi
zassy☆ Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Hei jeg ble nettopp innlagt pga premature rier og da startet det som mageknip, trodde overhodet ikke at det var rier og at jeg bare hadde fått noe "magegreier" Gikk over til mer menssmerter og tak i ryggen etterhvert. Lykke til
håpefull *er mamma* Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er 36+1 idag, og får med jevne mellomrom tak av menssmerter. Hadde det sånn siden helgen. De består av luftsmerter og følelse av kjempetrykk ned mot endetarmen. Kjennes ut som man må bæsje, ja ( hi,hi). Blir litt ekstra doflying av det. Noen ganger kommer det litt, andre ganger ingenting. Kanskje bare en promp ;-) Spurte gynekologen om dette igår, for var hos henne til kontroll. Spurte om det kunne være maserier eller noe sånt. Det virket som hun stilte seg uforstående til dette med maserier. Hun sa det var vonde kynnere, og disse er det helt normalt og bra at man har. Bidrar til modning. Jeg er igang med å modnes, men har ingen åpning enda :-)
Anca20 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2011 ja jeg var innlagt natt til 19 juli,på sykehuset,med maserier og smerter i øvre del av magen,jeg hadde åpning men kun til en fingertupp,også maseriene hadde ikke påvirket noe til mer åpnng,men hodet festet seg godt nedi bekkenet den natta sa dem,fikk reise hjem dagen etter og da jeg kom hjem gikk slimproppen,og etter det har det bare hvert så vidt litt slim i utfloden,og da startet det med himla mensensmerter heeele tiden,og så begynte jeg med disse mageknip greiene,men dem er ikke regel messige,men jeg kommer også litt på do mens jeg har dem bare noen ganger,og andre ganger kommer det null og niks,men det er så vidt og det er overhode ikke diare. blir helt forvirra hehe. jeg venter egentlig på og se om det kommer noe spor av blod i utfloden men det er ikke kommet noe av...så vet ikke om jeg skal ringe føden iiiigjen eller ikke,så prøver og vente og se om det kommer noe spor av blod eller at mageknipene blir enda kraftigere så jeg VET det er rier eller ikke hehe. huff ble mye skriv for dere og lese her,men setter kjempe kjempe pris på svar fra dere alle,tusen takk !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå