Gå til innhold

6+2 og ultralyd.


Vildensky

Anbefalte innlegg

Vi var hos Ob/gyn i dag! Første bildet. Det lille hjertet slo i 116 bpm. Så glade begge to! Det lover umåtelig bra allerede nå å få se den lille yolk sacken som hun kaldte det, med et bankende hjerte. Legen sa først at jeg var 5+1 på vei ihht datoen jeg oppga, men fosteret er 6 + 2 stort, Så jeg hadde mer rett! Men bommet kanskje litt på unnfangelsesdatoen.. ;)

 

En 4 cm stor cyste på den ene eggstokken, så vi skal inn igjen om 2 uker å sjekke om den har blitt større eller mindre. Ikke rart jeg er ekstra dårlig! Men gynekologen sa det mest sannsynlig var en funksjonell cyste. Har hatt det før, så er ikke så utrolig bekymret. Håper bare ikke den sprekker.. Det er dødsondt..

 

Så er jeg også utrolig spent på hva blodprøvene sier. Og hva de egentlig tester oss for her nede? Trur det var en spesiell omgang som skulle bli tatt i uke 13. Så blir sikkert mer blodprøver da.

 

Ville bare informere, hvordan går det med dere andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi var også på UL igår, 6+2! da var reka 6,3 mm og hjertet banka som bare det! kjempestas, og det blir liksom litt virkeligere da syns jeg. så nå skal jeg prøve å slappe mer av, har vært veldig bekymra den første tiden. men har lest at hvis man ser hjerteslag er det bare 3prosent sjanse for at det skal gå galt. dette må jeg minne meg selv på, og nyte det å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke herlig? Slappe litt mer av!

Får bare prøve å nyte det fremover, selv om det ikke er så lett med kvalmen som kommer sigende hver gang blodsukkeret synker under en viss grense. Nå skal vi på ferie. :) Da skal det bades og laxes. :) Snakkes om 2 uker og pass godt på spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har fått se hjerteslag hos den lille! Jeg skal på mandag, da er jeg 7+3. Håper inderlig at den lille skatten der inne viser meg et kraftig blinkende hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...