Gå til innhold

Hvorfor??

Mamma til verdens vakkreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville egentlig bare dele noen tanker....

Hvorfor blir alle rundt meg gravide men ikke jeg, er utrolig glad på dems vegne men gjør faktisk en smule vondt at jeg/vi ikke får det til :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå jeg veit akkurat hvordan du har det :(

Skrevet

Velkommen i gjengen..

Har egentlig tatt meg selv litt i å hele tiden dra samtaler over på barn og problematikk rundt å få barn. Vet jo at folk rundt oss ikke er interessert i å stadig høre om hvor mye vi sliter, men jeg vil "prate det ihjel", så føler jeg maser og at jeg må roe ned meg selv og skjerpe meg litt :o\

Skrevet

Jeg er akkurat samme plass som deg for tiden !! Syns bare alt som har med barn å gjøre er vondt

Skrevet

Slik har jeg det også... Føles dypt urettferdig at "alle andre" får det til uten å prøve en gang,mens vi sliter...

Skrevet

Føler meg egentlig grusom når jeg tenker sånn, jeg har verdens beste venninner og venner som går med struttende mager og noen har fått verdens søteste babyer til og med min lille søster har verdens vakreste lille jente. Men jeg nei da her kommer mens på kl slettet :( og jeg har snart gitt opp alle metoder som burde prøves :( Til og med min x har klart det, vi prøvde av og på i 6år. Mens han treffer en jente og vips er ho gravid etter 4 mnd liksom, blir rett og slett bare lei meg og frustrert

Og ja jeg vet alt om det og ville snakke om det, men hvem gidder vel høre???

Skrevet

Vi er mange i samme båt tror jeg.

Jeg takler ikke lenger å være sammen med venninnene mine - jeg er vel igrunn den eneste som ikke har barn. (greit, ei til, men jeg veit at de ikke har noen planer om barn riktig ennå...)

Jeg veit jeg ikke burde tenke sånn, men jeg er misunnelig. Veldig misunnelig. Hver eneste gang jeg ser et barn, en barnevogn, gravide så føler jeg at det er et direkte angrep på meg.... At de er til, bare for å vise meg hvor udugelig jeg er. Vi kvinner er liksom skapt for å få barn - og jeg får ikke til den mest naturlige ting i verden. Hvor ubrukelig er ikke det liksom??

(Jeg har visst en av mine veldig dårlige dager idag... sorry... )

Skrevet

Må si som flere over her.

Velkommen i gjengen...ikke gøy, men du er i allefall ikke alene!

Skrevet

Har det sånn jeg også. Vi får krysse fingrene for at det blir vår tur snart:)

Skrevet

Jeg depper over det hver eneste dag . Noen ganger er det å bli gravid det eneste som står i hode på meg.... Har nesten sluttet å gå inn på Facebook for det er så mange som skriver om sin fantastiske tilværelse som småbarnsforeldre eller at de er gravide....

Barnevogner og gravide så slenger jeg meg på vårbarnet. De gjør meg direkte vondt og noen ganger har jeg bare lyst å skrike...

Har så lyst på barn nå at jeg ikkje vet hva jeg skal gjøre snart !!

Skrevet

Enig med alle over...

Når man er prøver dukker det liksom barnevogner og gravide opp OVER alt!! rundt hvert hjørne, og hvor enn jeg går.. blir veldig glad på deres vegne, men samtidig veldig misunnelig...

Vil så gjerne jeg å!!!

Skrevet
:) men det var sikkert veldig godt og få det ut og en eller annen plass må mann jo få det ut
Skrevet

veit så godt hvordan det føles. jeg har vert klar snart 10 år, og vi har prøvd å prøvd. har prøvd aktivt nå i 2 år og her i juni klaffa det endelig, for å så miste i Sa 6 uker på vei. Alle mine veninner er gravide, har barn. jeg er siste mann ut. mine søsken har barn og alle spør, ja når skal dere da?? svarer alltid, at ja, dersom det bare var å bestille over nettet hadde jeg vell snart hatt 5 barn, men det er tydeligvis ikke så enkelt!!

blir så sinnsykt provosert! hvorfor skal det være så himla enkelt for så mange andre som ikke engang må prøve? dei bare blir gravid?? helt utrolig hvordan kroppene er forskjellige på oss damer!

i morgen skal jeg på jentekveld.. tre av mine nærmeste veninner. alle har barn fra før. 2 høygravie, andre med en baby på et par md. og jeg sitter her å blør ut rester av det som engang kunne ha vert! grrr.. livet er jammen ikke rettferdig alltid!! kjempekjekt.. skal selvfølgelig glede meg over dei alle sammen, men i min vennegjeng på 6 snakkes det ikke om annet en barna eller graviditet, så det er rimelig frustrerende å være alene om å slite! sorry, all klagen, kjente bare det måtte ut!!

Skrevet

Uff, forstår deg så utrolig godt viervindens. er så mange av både familie og venner som spør om ikke vi skal ha barn snart, det er jo det eneste som mangler (vi har jobber, hus, barnerom, hund, hage....) i begynnelsen (da bare jeg ønsket) svarte jeg bare joa, men vi venter litt... nå er det tungt å svare.. vil ikke lyve, men samtidig ikke fortelle hele veden at vi sliter og gjerne skulle hatt en liten for lenge siden :( Vi har selvsagt sagt det til våre aller nærmeste, men føler ikke det er noe man snakker med tanta til sambo om og sånn... og de som maser værst vettu!

Skrevet

Da jeg hadde MA klarte jeg ikke holde meg. Måtte prate om det så de nærmeste vennene mine vet det... De på jobben vet at jeg har mistet men ikkje så mye mer enn det ..

Det er ikkje så mange som spør meg om vi ikke skal ha barn snart heldigvis. Men jeg tenker jo nok på det for alle !

Skrevet

hehe, ja der sa du det, tenker på det sånn heeele tiden faktisk..

og hjelper jo ikke å sitte her inne hele tiden, blir jo bare mer tenking!

men hjelper så absolutt på psyken, og at man har flere i samme situasjon å dele tankene med :) er veldig glad for at jeg har kommet meg hit på bim!! så slipper den gravide venninna mi å høre alt :) sikkert ikke så gøy for henne å høre om meg, når hun vil glede seg over sin lille spire..

men det tar på å være med på barnevognshopping og se på klær o.l. jeg vil å!!!

Håper det er en liten en hos deg nå da metti!!! krysser alt jeg har for deg!!

Skrevet

metti: vi er liksom på tre ulike tråder og snakker om det samme føler jeg... hihi

Skrevet

Ja men samtidig så føler jeg det er tre veldig ulike tråder .. Hvertfall skravletråden og vi som venter på første barn.

Skrevet

Ja enig, denne og den "vi som venter på vårt første barn" som du startet er ganske like, mens skravletråden, er en skravletråd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...