Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Fikk min første om tirsdagen. fikk velge selg om villa ta i låret eller på sia av skuldra. valgte skuldra. merket ikke noe virkning og fikk idag en ny en.. hun ville ikke sette der og satt i sideflesket mitt. hun sa at noen gang av disse sprøytene så kunne d bi en grop i huden og da vistes det ikke så godt der. det fortalte ikke hun andre noen ting om. hvor pleier dere sette den? går d lang tid før dere merker noe forandring?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Setter min i skinka, og merker gjerne bedring samme dag.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Tror det viktigste er å sette den på forskjellige steder hver gang og ikke sette på samme sted. Jeg satte den i skinka og fikk en stor grop/søkk på rompa. Kunne ikke gå med tettsittende bukser på lenge. Etter 1 år kom heldigvis vevet tilbake og synes ikke nå. Virkningen kommer etter et par dager hos meg hvertfall. Må gi det litt tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå