Gå til innhold

:( Mister jeg igjen tro...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet for 2 mnd siden, og ble gravid igjen før jeg fikk mensen igjen. Nå har jeg begynt å blø litt igjen, og blir jo bekymret såklart. Men det er ikke slik som sist, for da hadde jeg noe så sinnsykt vondt i magen, pluss ingen tegn på gravidetet. Nå har jeg ikke vondt, og jeg føler meg gravid, mye kvalm.

Kan jeg dra til legen for å få blodprøve for å måle hcg ett par ganger, uten å må ta gyn undersøkelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil råde deg til å gå til legen, ja.

Tror ikke det skal være noe problem å bare få målt hCG, men hadde jeg vært den ville jeg at tatt en GU-undersøkelse dersom det ble tilbudt.

 

Jeg har selv mistet flere ganger (MA'er). Den ene ganger fikk jeg målt hCG, som viste en grei økning. 2 uker senere viste det seg at spiren hadde vært død i 4-5 uker...

Skrevet

Det er ikke uvanlig å blø litt i svangerskapet, men jeg forstår jo at du er bekymret nå. Går jo an å høre hva legen sier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...