Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Mistet for 2 mnd siden, og ble gravid igjen før jeg fikk mensen igjen. Nå har jeg begynt å blø litt igjen, og blir jo bekymret såklart. Men det er ikke slik som sist, for da hadde jeg noe så sinnsykt vondt i magen, pluss ingen tegn på gravidetet. Nå har jeg ikke vondt, og jeg føler meg gravid, mye kvalm. Kan jeg dra til legen for å få blodprøve for å måle hcg ett par ganger, uten å må ta gyn undersøkelser?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Jeg vil råde deg til å gå til legen, ja. Tror ikke det skal være noe problem å bare få målt hCG, men hadde jeg vært den ville jeg at tatt en GU-undersøkelse dersom det ble tilbudt. Jeg har selv mistet flere ganger (MA'er). Den ene ganger fikk jeg målt hCG, som viste en grei økning. 2 uker senere viste det seg at spiren hadde vært død i 4-5 uker...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Det er ikke uvanlig å blø litt i svangerskapet, men jeg forstår jo at du er bekymret nå. Går jo an å høre hva legen sier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå