Gå til innhold

Fått mage?


Nutte87+ februar spire!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har fått mage jeg =) Er 9+0, så i uke 10. Og jeg kjenner en liten kul når jeg ligger og den er selvfølgelig litt større når jeg står =) Er ikke store greiene, men noe er det der. og det er bare helt utrolig å kjenne at det er noe der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så og si i uke 10 (i morgen), men jeg synes det er vanskelig å si om jeg kjenner noen kul. Jeg har nemmelig ks-arr fra første fødselen :/ Men under arret er det en hard og litt øm kul som jeg er sikker på ikke har vært der før.

 

Så mao så tror jeg at jeg kjenner noe :)

 

Det er så rart å tenke på at det er noen der inne.. Med første var jeg aldri redd for å miste, med nr 2 så var jeg litt redd og denne gangen er jeg helt på tuppa! Skal inn til tildlig ul ,pga riskosvangerskap, i uke 13 og det kjennes ut som det er en månesmarsj dit, hehe :)

 

Lykke til jenter :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner også en liten kul helt nederst over skambenet. jeg er 9 uker i morgen. (er tynn, så kjennes fort) Hørte hjerteslag allt i uke 11 forrige gang, så spendt på om jeg hører det så tidelig denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke direkte fått noe mage, men kjenner at det er beinhardt ovenfor skambeinet, og under navlen. merkelig nok ser jeg smågravid ut om kvelden, hehe, akkuratt som om magen "eser" ut da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så moro å se at det er fler =)) Jeg er verst på kvelden, siden jeg har en del luft da. men moro å kjenne at det vokser =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...