Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Hvor får jeg tak i dette? Har sett at det reklameres mye for navnestempel her inne, men det har jeg ikke tro på... Vil heller ha sånn man stryker på klærne kanskje. Tips? Gjerne med link:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Helt klart: http://www.navnelapper.no/ Utrolig rask levering og superbra kvalitet. Jeg bruker å bestille både strykelappene og klistremerkene.Da har jeg både til klær og matbokser o.l:-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er ikke fornøyd med merkelappene til klær, så jeg bruker tekstilpenn. Klistremerkene er fine.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Takk for tips 10:58 Vet du om det er gratis frakt der? 11:01: Tekstilpenn har jeg aldri hørt om.. Går ikke bort i vask?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Den sitter. Sparer deg også for en del jobb.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Lenge siden jeg har bestilt nå, men tror ikke det er gratis frakt nei.. Merkelappene sitter utrolig godt om du stryker de på slik det står i bruksanvisningen:-) Tekstilpenn har jeg aldri prøvd, så det kan jeg ikke uttale meg om:-) Hilsen 10.58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå