Gå til innhold

Er vi mange igjen her??


Mor23

Anbefalte innlegg

Nå er vi i siste halvdel av juli.. hvor mange er vi igjen her?

Hvor skal dere føde og når er termindatoen deres?

Her er jeg -2 på overtid og kjempelei! Førstegangs så jeg må sikkert smøre meg med tålmodighet..

Dessuten sliter jeg med at jeg bekymrer meg mye mer enn normalt nå på sluttten..Det har gått så fint til nå og vil at alt skal gå fint helt tilslutt...

Tenker heletiden på om jeg kjenner spark, om babyen har det bra osv... Flere som kjenner seg igjen??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Har termin 29.juli,så her kan det bli ei august pia;)

Jeg bekymrer meg også endel, både ift fødsel og overtid. Skal be om å bli satt i gang etter 7 dager av ulike årsaker.

Tenker også mer om jeg har kjent spark ila dagen. Merker pia er sterk, for noen ganger gjør det vondt når hun sparker.

Jeg skal føde i Tromsø, enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 6 dager og er førstegangsfødende. regner med jeg må gå over termin.

Skal føde på ullevål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 29., er andregongs og gjekk 8 dagar over forrige gong... Så eg er igrunnen innstilt på overtid denne gongen òg (sjølv om alle (!!!) rundt meg er overtydd om fødsel før termin).

 

Eg skal føda heima i mitt eige hus :)

 

Kjenner òg at eg er litt meir opptatt av å kjenna spark enn vanleg. I natt då eg var på do, sov poden godt, men eg vekte han for å få eit betryggande dult før eg klarte å sovna att! Hehe! Stakar liten... ;)

 

Lukke til alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 19.juli så er to dager på overtid jeg også. Satt akkurat å prøvde å få kontakt med han i magen for har ikke kjent noe siden jeg stod opp for en time siden, så er nok også mer engstelig nå på slutten jeg også. Nå kan det jo bare ikke gå galt tenker jeg! Skal på overtidskontroll 28.juli, hvor lenge må dere vente på overtidskontrollen? Jeg har menstermin 24.juli så prøver å tenke at det er termin iom at jeg går på overtid,noen andre som har senere menstermin enn UL termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har 10 dager igjenn til termin 31.juli. Er veeeeldig utolmodig, går og daffer hjemme sammen med sambo. Han har vært hjemme i 3 uker og har 2 igjenn av ferien. det hadde vært så deilig hvis ting kunne skje mens han er hjemme!!

Slimproppen gikk i dag til morran men det kan jo enda være lenge igjenn. :S merker også at nurket i magen begynner å bli stor for bevegelsene hennes er veldig kraftige.

Skal føde i skien.

kjenner meg igjenn i bekymringene. Var bekymringsfri (nesten) med nr 1. da leste jeg nesten ingenting og var veldig uforberedt. ble lagt inn 3 uker før termin og satt i gang pga svangerskapsforgiftning.

men nå har jeg jo en fra før, så jeg vet hva jeg har i vente. Men å gå å vente på hvordan fødselen skal starter stresser meg masse.Og spesiellt om allt er fint med henne. Hodet har ikke festet seg pga god plass, så hvis vannet går kommer det nok en del. har fått beskjed om å legge meg ned med bena høyt med en gang. Noe jeg tenker på når jeg er ute å går tur. Hva hvis det går da? skal jeg liksom bare legge meg ned midt på veien da eller?! he he, ser det for meg, liggende der mens jeg ringer sambo og noen andre kommer gående forbi. ha ha ha . men det går jo aldrig som man tror. Håper det ihvertfall :)

lykke til til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Skulle ønske jeg ikke var så bekymret. Men høres ut som vi er fler som både er litt ekstra bekymret nå på slutten og ikke minst som er utålmodig!

Jeg skal føde på St.Olavs og har fått overtidskontroll 25.juli. Så 6 dager etter UL-termin.

Håper jo egentlig at det skal skje noe av seg selv i løpet av helga, men det føles ikke akkurat sånn nå.

Vi får prøve å holde motet oppe og slappe av så ser vi nok enden på det hele snart! Og da er det verdt all ventinga! Har det likt som deg nudde80. Har også en mann som er hjemme med ferie akkurat nå. Så det hadde jo vært koselig om babyen kunne kommet sånn at han fikk nyte mest mulig av ferien sin sammen med babyen!

 

Lykke til! Vi er i mål snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 27 juli, og er temmelig lei. Har gått opp 30 kg, og både føler meg og ser ut som en hvalross :-p

Dette er barn nummer 2. Forrige kom to dager før, så jeg håper håper det skjer noe snart!

Vi hører til Ahus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudde 80: måtte flire når æ leste det ang. Å ligge på veien;) håpe det ikke skjer vannavgang på en offentlig plass, så du slipper mye styr! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 30juli og skal føde på bærum sykehus. Venter i spenning! Er førstegangs så veldig nysgjerrig på hvordan jeg kommer til å kjenne at ting er i gang. Er også mye bekymret for å gå mye på overtid for man hører så mange historier hvor det ikke går bra....men fortsatt endel tålmodighet her - har jo en hel uke igjen :-)

 

Lykke til alle andre ventende......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28.juli og venter og venter.... Vil gjerne har ungen ut så fort som mulig siden samboeren skal reise ut på jobb igjen 7.august... Han blir borte i 2 uker og etterlater meg med babyen og storebror på 2 år.... Så jeg vil gjerne ha ut babyen fortest mulig slik at storebror kan bli godt vant til babyen og sånn at jeg kan komme meg mest mulig før jeg blir alene igjen. Har fått litt svangerskapsforgiftning så har tenkt å be om å bli igangsatt til mandag når jeg skal på kontroll på sykehuset men tviler egentlig på at de kommer til å gjøre d. Lov å håpe da!! ;P Skal føde i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 31.juli, hører til Haugesund sykehus.

Gikk halvannen uke over med første, håper jeg IKKE gjør det denne gangen! Er veldig klar nå, så bare kom lillebror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HADDE termin 15,juli.... 10 dager på overtid nå.... men i morgen blir jeg igangsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hadde termin 20. juli, men skal settes i gang i morgen!!!

 

Bekymrer meg hele tiden, så det er ikke bare deg:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag :D har vært så heldig og få overtidskontroll allerede i mårgen, 1 dag over termin pga fødselsangst.. håper på fødsel iløpe av uka..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha bli satt igang på dag 8 kom endelig den nydelige jenta sent igår kveld.

Nå nyter vi bare vidunderet vårt!

Trodde aldri babyen skulle komme, men nå føles alle de lange dagene og timene verdt det!

 

Så til dere som enda ikke har født...det blir deres tur også! Og da glemmer man ventetida man har vært gjennom!

 

Fødestøv sendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...