enogtoogtreogfire Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Hei ! Sønnen min på 2 1/2 år fikk like etter fødsel en koseku fra HM. De har ulike myke kosedyr som de selger blant barneklærne. Kuen har han hatt som en kos sammen med tutten, men var så uheldig å miste den på vår ferie tur til Mallorca. De solgte kuen på HM frem til ca. 6 mnd. siden. Har forsøkt alle HM butikken i distriktet og ingen har igjen. Noen som tilfeldigvis har en slik som de kan tenke seg å selge/ gi bort til vår lille gutt som savner kuen sin svært. Kuen var lysbeige med brune prikker. Håper på at noen kan ha en slik ku ;o))
bebis *aug09*juni12* Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Tror jeg faktisk til og med har to
enogtoogtreogfire Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2011 Å det hadde vært supert om du var villig til å gi bort/ selge en av dem til oss. Da har jeg en som blir super glad. Vil du ha adressen min så kan du få den eller hvordan ønsker du at vi skal få ordnet det om du vil bli kvitt en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå