Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Det er ikke farlig De har bare slått seg, og får blåmerker på en måte
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 tenker på skallet da:) om den er litt for grønn når jeg kjøper den så blir den etter en dag på kjøkkenbenken sort på skallet....:S
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Hvis de blir helt sorte, så har de antageligvis vært utsatt for kulde. Enten ved at de har ligget i kjølerom i butikken, kjøleskap hjemme, eller at de f. eks har ligget inntil en isboks i posen på vei hjem.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Fordi en gal dib-dame har brukt den til å onanere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå