Gå til innhold

Hva MÅ dere ha i sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til sverige til helga, og trenger tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å kjøpe masse løk! Løk er dritbillig i sverge, og det holder seg lenge på dato. Colabrett kjøper vi også hver eneste gang. Og tobakk!

Skrevet

Juice bokser med sugerør til ungene.

Skrevet

Kyllingfilet, karbonadedeig, egg (billigere, men for å være ærlig er nok norske egg bedre på smak), grøt (Semper har bedre utvalg og grøter som er langt bedre enn de her hjemme er), NAN, også kjøper jeg Udos Choice og Cocosa på helsekosten der.

Skrevet

Bacon, sånne 3-pack

Egg, brett

Pepsi Max bokser, ett brett.

Kyllingfilet, indrefilet av kyllingfileten, de er små og lettere å få gjennomstekt, livredd for å rått kyllingkjøtt.

Kjøttdeig

Capri Sonne, 2 for 50,- kjekk å ha i kjøleskapet når det kommer barn på besøk eller til barnebursdag, eller bare som ekstra kos.

Også pleier jeg alltid å ta en svingom innom Nordby senteret, der er det mange fine butikker og kommer alltid over noe tilbud.

Kos deg :)

-nå ser det kanskje ut som jeg er der ofte, men er bare en gang i året altså, veit hva jeg vil ha :)

Skrevet

Rødvin, fullkornspasta, karbonadedeig, bacon, chorizo og bratwurst-pølser, leversnacks og doggy-bløtmat til hund og snop.

Skrevet

Neverstop ;) MYE bedre enn nonstop!

Skrevet

Brusbrett

røyk

capri sonne

bacon

kyllingfile

godteri

potetgull med dill og gressløk

div kjøttpålegg

div grillmat

div kjøtt/biff o.l

husholdnings-ost

Kommer ikke på mer i farta ;)

Skrevet

Av en eller annen grunn.... Honning.

Utenom det:

kjøttdeig

graddost

bacon

herljunga cider

Skrevet

Kjøttmat og røyk.

Skrevet

GULE (kola) snører :) er et must- og C-vitaminbrusetabletter med jordbærsmak. Kjøper også Classic fransk brent kaffe.

Skrevet

Bacon

Godis

Cola/Zero

Kylling

Grillmat

Nan

Barnegrøt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...