Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Og pratet i dag med en som hjelper meg litt, jeg har som skrevet, levd under ustabile forhold da jeg var yngre... og har derfor fått behov før å ha noen som kan "bestemme" før meg, tenke for meg... og være "sjefen" min... Og spesielt under sex... vil bli "tvingt" til ting.. Men hun jeg pratet med mente at det kanskje kunne være av oppveksten min...og ikke at jeg liker det på den vanlige måten.... Det fikk meg til å tenke, kan det være derfor? Hva tror du? Beklager før den "intime" delen...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har hatt en veldig harmonisk barndom, men jeg og liker at den andre bestemmer/er sjefete og selvsikker når det kommer til sex? Nå vet jeg ikke hvor langt du vil at bestemtheten skal gå da...? Noe som nær lignet voldtekt hadde jeg ikke satt særlig pris på. Det _kan_ selvfølgelig være en sammenheng mellom de to tingene men jeg tror ikke det nødvendigvis er det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Det er en vanlig lyst som noen og 90% av oss jenter liker i en eller annen form. Google så får du sikkert mer riktige prosenter. Kanskje det var noen og 90 på voldtektsfantasi og noen og 70som faktisk lever ut tvang og underkastelse. Det er helt normalt. Jeg hadde i alle fall en stabil A4 oppvekst :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Opplevd mye smerte og vold.. og det liker jeg også med tanke på sex... hun jeg pratet med mente det var helt bak mål og syntes det var feil at jeg likte det siden jeg hadde opplevd mye vondt.... Blir gal :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå