Gå til innhold

Litt merkerlig med Rosene gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte henne en post med spm om spåing, svaret inneholdt blant annet: "Du kan gjerne anbefale meg på bim på anonymsiden,så kan jeg spå deg gratis.Legg gjerne med linken til min spåkafee.." HALLO! Skal jeg anbefale noen som ikke har spådd meg i det heletatt? Som jeg ikke vet om spår godt eller ikke. Nei takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...det merkeligste med denne Rosene er jo at hun tror hun kan spå.

Skrevet

Hvem tror på spåing og astrologi og sånn?? Dere tar det ikke seriøst, er bare for gøy vel?

Skrevet

Tror nok at du har misforstått litt,jeg skrev nok ikke det.. Jeg skrev at jeg gjerne kunne spå deg,og at du gjerne kunne anbefale meg videre ,hvis du syntes ting stemte av det jeg spådde osv....For å anbefale noen,må man jo først prøve dem ut...

Lykke til....

Skrevet

Uff... alle her inne vet jo at Rosene har et kromosom for mye, så jeg fatter ikke at hun ikke prøver å skifte over til et eller annet annet forum hun kan plage vettet av folk på.... inntil de også blir drittlei henne.

Skrevet

anonym : 22.09

Hvorfor så sur??????????

Skrevet

Sur?

Nei, jeg er da ikke sur. Jeg er blid som ei lerke jeg! Blir bare litt trist på vegne av alle de som lar seg lure av rosene som så gjerne skulle ønske hun var synsk.

Skrevet

Jeg har testa ut både rosene og flere andre som spår her inne og ingen treffer rett. Må nesten le litt. Nei stol på intuisjonen deres folkens og ikke hør på alt sprøytet som dere får servert!

Skrevet

Thihi, jeg prøvde meg som spåkone her inne selv en kveld jeg kjeda meg. Dæven så mange som gikk rett på limpinnen, fikk faktisk tilbakemeldinger på at jeg ikke var helt på jordet også. Ikke gæærnt det altså! :)

Skrevet

Det er jo ikke det du skrev Rosene! Jeg har klippet og limt, du skrev du kunne spå meg gratis om jeg anbefalte deg, det tolker jeg da som at du vil ha fri reklamering, uten at jeg vet om du spår godt eller ikke.

HI

Skrevet

Jeg ser en lysende fremtid i din evne til å spå oss! ha ha ha! si meg, føler du har spist frokost i dag...

Skrevet

Nå har jeg aldri blitt spådd selv av Rosene, eller andre her inne. Men dette er noe de gjør gratis på sin fritid, så skjønner ikke da hvorfor folk klager...? Er jo ikke som dere går i tap om de spår feil noen ganger?

Skrevet

Wow! 11.38, hvordan KUNNE du se det? Fytti rakkern, detta kan du. Kan du se HVA jeg har spist også?

Skrevet

Jeg har sendt mail, men ikke fått svar. Også har jeg lagt henne til på msn uten å få svar..alt dette på oppfordring fra henne, fordi det var lettere å ta det over mail/msn...

Så nei, tror ikke sånn voldsomt på det.

Skrevet

Egg og bacon..... Og et stort glass juice....

Skrevet

anonym 11.40

Helt enig med deg.

Skrevet

Ta sånt som underholdning, ikke noe annet. har flere som har "spådd" meg, underholdene men det som har stemt er så generelle ting at det stemmer for de fleste i en eller annen grad.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Jeg, derimot, er spent på hva Rosene kan si om fremtiden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...