Gå til innhold

Skrikekur??? NEI TAKK!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gjort noen forsøk på å nattavvenne jenta mi + slutte med samsoving. Hun er utrolig utholdende og sta!!! De nettene jeg har forsøkt, har hun skreket sammenhengende i 4 timer!!!! Uten å sovne!!! Dette hverken kan eller vil jeg være med på. Både for min egen del og hennes. Jeg er totalt imot skrikekurer, så jeg har brukt opp-ned-metoden, vært inne hos henne hele tiden og prøvd å roe henne i armene mine. Faren også. Hun sutrer en halvtime, og så skriker hun de neste 3,5 timene, uansett om jeg legger henne ned eller har henne i armene mine. Blir helt hysterisk hvis hun ikke får pupp. Nå har jeg bestemt meg for å kutte det ut. Jeg tenker: dette ordner seg av seg selv med tiden, ikke noe å stresse med. Jeg er jo ikke sliten eller plaget av nattammingen, jeg sover åtte timer hver natt, og synes jo det er så deilig å ha henne hos meg i senga. Jeg blir så påvirket av alle rundt meg og her inne som driver og avvenner, så tenker jeg liksom at jeg også må gjøre det. NEI, jeg fortsetter, hun er utrolig glad i pupp og det er så mye kos i det, har ikke lyst til å nekte henne det. Hun er 10 mnd og fortsatt den lille babyjenta mi. Snart er hun tenåring og synes jeg er verdens dummeste. Så nå skal jeg nyte det mens det varer!!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel talt! Er enig i at det er veldig lett å sammenligne seg med andre, når alle andre nattavvenner så bør vel jeg gjøre det også. Og samsoving er jo "alle" enige i at man for en hver pris bør unngå, vil jo ikke skape dårlig vaner for ungen.

Men hvem har sagt at det må være sånn? Min er også 10 mnd og han pupper mye og sover sammen med meg, sover i egen seng på kvelden, pupper han i søvn og så ligger han der til han våkner. De kveldene jeg legger meg før han har våknet og legger meg alene i senga har jeg tenkt: å så ensomt å sove helt alene! Så vi koser oss med det begge to, pappa også for den del. Og kommer nok til å holde på slik en stund til.

Skrevet

Hehehe,you go girl!

Jeg mener,at så lenge man som foreldre ikke plages med ungenes vaner så er det heller ikke noe problem. Det er den dagen at man som foreldre begynner å synest at det er et ork at man må gjøre noe.

Mener jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...