Mamman til Stella og Håkon Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Tulla mi er 3 og en halv mnd gammel, og jeg er gravid igjenn!! 5+5 i dag ifølge mensen. men hvordan er det med amming og svangerskap? livmora trekker jo seg sammen når man ammer?
Toherligegutter Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer!! Blir to tette her også, bare så vidt 13 mnd mellom de. Har hørt at en del babyer slutter å syns melka i puppen er noe god når man blir gravid på nytt. Så de fleste slutter å amme når de blir gravid på nytt.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2011 godt at jeg ikke er den enesten med så tette hmm, det kan forklare all sprutgulpinga i d siste ja, det er vel alikevel på tide å slutte da jenta mi har fått noen tenner allerede! Takk for svar
<3 N & M <3 Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 gratulerer jeg ble gravid igjen når første min var 6 mnd og jeg fullammet da. ammingen fortsatte jeg med til hun ble 11mnd også hadde jeg pause frem til fødselen. Nå er minste snuppa 7 uker og jeg ammer henne også så er ikke noe problem å amme mens man er gravid
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2011 Tusen takk Så godt å høre at det går bra, vil jo gjerne amme lengst mulig Takk for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå