Gå til innhold

Dere som hadde siste mens rundt den 24. oktober


solstrålå :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg hadde siste mens 26. oktober, og fikk ultralydtermin den 25. august. Har alltid tvilt på ultralydterminen, og blir bare mer sikker på at den ikke stemmer... Blir overrasket om jeg går til den 25. august iallefall. Skal på ultralyd igjen 12. august (vekstkontroll pga 2 kar i navlesnoren), så krysser fingrene for at jeg blir satt i gang da ;)

 

Vil møte prinsen vår snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres riktig ut det.

Jeg startet på spray, som de regner som første mens dag, den 15. oktober og har ivf-termin 4. august.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde siste mens dag 6. november og mens termin ble 13. august og ul er termin 12. august... kan vel ikke være riktig det da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde første dag i siste mens 26. oktober (SA), blødde i ca 5-6 dager. Hadde kun sex en gang, det var det 10. nov og eg har fått UL termin 06.08. Min opprinnelige termin ut i fra unnfangelsen var 04.08, så skiller bare et par daga. Spent på når han kjeme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mensdato 24.oktober og har ul-termin til mandag, 1.august.Menstermin er 30.juli(25-dagers syklus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Første dag i min siste mens var 28. oktober - ut fra den datoen burde terminen vært 4. august. Men vet at jeg må ha blitt gravid om natta den 7. november (=termin 31. juli). U.l.-terminen ble derimot satt til den 6. august. Håper såklart på 31. juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smona! Jeg forstår ikke at du fikk en så sen termindato når du hadde mensen to dager før meg, og jeg har termin 6. august. Første dag i min siste mens var 28. oktober - ut fra den datoen burde terminen vært 4. august. Men vet at jeg må ha blitt gravid om natta den 7. november (=termin 31. juli). U.l.-terminen ble derimot satt til den 6. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smona! Jeg forstår ikke at du fikk en så sen termindato når du hadde mensen to dager før meg, og jeg har termin 6. august. Første dag i min siste mens var 28. oktober - ut fra den datoen burde terminen vært 4. august. Men vet at jeg må ha blitt gravid om natta den 7. november (=termin 31. juli). U.l.-terminen ble derimot satt til den 6. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde siste mens 27. oktober og har termin 9. august. Tror nok at terminen din stemmer;-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...