Gå til innhold

Symptomer?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ingen, bortsett fra litt murring i magen. Og vet ikke om jeg innbiller meg litt kløe i brystene..venter muligens nr 3.

testen gikk fra positiv til negativ-forstå det den som kan, men jeg er 17 dager over ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heysann! Jeg sjønte det med en gang, denne gangen, jeg hadde mensen smerter en hel uke etter el. skikkelig murringer, vond rygg osv, og jeg som er så utålmodig begynte å teste allerede 8 dager etter el, allerede tilbake da lyste det en svaaaaak strek etter laaang tid, men ingen symptomer etter mensen smertene forsvant.

 

Testet på nytt igjen på forventet menstruasjons dag, med clearblue som lyste "gravid" samme dag kom symptomene snikende, jeg sover å sover, jeg er mye irritabel (noe jeg var første svangerskap også) stakkars mannen min.. <3

 

brystene mine er skikkelig ømme nå (det har dem blitt de siste dagene)

jeg har termin 30 mars.

 

Men som vi alle vet symptomene varierer så veldig.. første svangerskap med lille jenta mi, fikk jeg ikke symptomer før veldig sent.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 2mars..og jeg er fryktelig fryktelig kvalm! Hele døgnet..ikke veldig mye oppkast,men fungerer overhode ikke. Er sykemeldt frem til første kontroll,,,men blir vel videre og. Ellers var det mye murring de første ukene..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 11. mars og er akkurat begynt å kjenne kvalmen komme snikende dag for dag. Merker jeg blir svimmel og uvel hvis det blir for varmt eller jeg reiser meg for brått. Jeg har endel mensmurringer i magen og livmorbåndene gjør vondt hvis jeg f. eks. snur meg fort eller hoster/nyser. Ja, og så må jeg opp og tisse minst 1 gang om natta.Tror symptomene mine er ganske klassiske for å være 6+6. Håper ikke jeg blir veldig plaget av kvalme, siden jeg har 2 barn å ta meg av fra før og er sjømannsenke.. Men jeg nyter at jeg er gravid og gleder meg veldig over det, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt greit å vite hvordan dere føler dere, selv om det er jo så forskjellig. Jeg har ennå ikke testet positivt.bortsett fra den som gikk fra positiv til negativ etter 10 min.

Jeg tok 2 tester igår som het first signal eller noe sånt. Negativ..så jeg er jo usikker.

Men flere symptomer har meldt seg: trøtt, det stikker mer i puppene, brystvortene er sår, fremdeles murring i magen, 18 dager over ikm, OG litt blod idag... kan seff være mens som kommer så nå er jeg spent utover dagen. tar evt en ny test imorgen.Hvis mens melder sin ankomst, dropper jeg ut herfra og kjøper meg en flaske rødvin;)

 

Jeg har jo 2 svangerskap å sammenligne med og føler ikke at dette ligner på mens smerter, men mer som gravid i uke 5 eller 6.

Hvis jeg venter 3mann nå så er det kjempekjekt, men ikke planlagt:)

Måtte ta ut kobberspiral fordi den hadde tatt seg en vandring oppover, så har ikke brukt noe prevensjon på 3 mnd.. men måtte ta hormoner for å bli gravid med de 2 første barnene. legene har sagt at det er veldig lite sannsynlig at jeg blir gravid uten hormonerstatninger, så hvis om og men så har de noe å svare for;) Og det skal jaggu bli liv i leiren!

 

jaja tiden vil vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...