Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Del Skrevet 20. juli 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Del Skrevet 20. juli 2011 ca 1 gang i uka, barberer ca annenhver dag, legger, hver tredje under armer og 1-2 gang i uka nedentil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #3 Del Skrevet 20. juli 2011 En gang i uka?? Wow, det er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Del Skrevet 20. juli 2011 Aldri. kjøper bare engangshøvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #5 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg bruker intuition høvler som jeg får i posten, og da skifter jeg for hver gang det er tomt for sånn "skum" på bladet! kanskje en gang i mnd. men jeg har veldig lite hårvekst da, og barberer sjelden leggene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #6 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, det er dyrt, men jeg har råd. Dessuten liker jeg å ha silkemyke legger til enhver tid. Bruker av og til i perioder hårfjerningskrem eller voks også. Voksing tar jeg når jeg en skjelden gang har had tålmodighet til å spare nok hår til at det er mulig, hadde ellers helst vokset hver gang. Hårfjerningskrem gjør faktisk leggene mine litt blekere, så derfor utgår det på sommeren, jeg blir også lettere solbrent når jeg bruker det, så det er kun av og til på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå