katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Har en liten tass som fyllte ett år på torsdag + 2 tenåringsbarn og 2 bonusbarn, så her blir det fullt hus!!! Denne graviditeten har gått som en vind da det er mye å gjøre med en liten tass i hus fra før. Denne gangen kommer jenta, så da får jeg 2 av hvert kjønn. (3 av hvert med bonusbarna som i høst begge er over 18 år) Hodet har lagt ned siden uke 25 (var til ul uke 27) og gyn mente hun ble liggende der nå. Akkurat slik var det med gutten min og. Han ble liggende med hodet ned fra uke 24. Skal bli godt å bli ferdig om noen uker. Har gått gravid veeeldig lenge nå. Mista for 2 somre siden i uke 14, gravid igjen etter 3 mnd, så kom tassen og 6 mnd etter det var jeg gravid igjen. Dette er min siste graviditet. Skal bli godt å få en sommer uten å gå gravid neste år selv om det er den beste graviditeten jeg har hatt med mye mindre plager. Ha en fortsatt flott sommer jenter (i møkkaværet). Klem fra meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2011 Ps, flere som venter 2 tette?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2011 Tusen takk:) Rart å være her igjen så raskt hehe. Hvor langt har du kommet nå?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Kjære vene:) Som tiden flyr, er du alt kommet til 3. trimester:) Så godt og høre at denne graviditeten har vært så fin, blir moro med to tette da:) Varm klem fra oss to i Drammen:) Ole Kristian skal på 6. mnd. kontroll i morgen, korrigert alder:) Den 1. august er han 9 mnd. alt:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2011 Hei Tirilgirl:) Ja dette har gått fort. Kjenner det begynner å bli tungt nå+ at kynnerene har tatt seg veeeldig opp. Tenk at du fødte på denne tiden! Utrolig at det har gått så fort med Ole Kristian også, tenk han nærmer seg året alt han også Masse lykke til på kontrollen:) Stooor klem fra meg og lille Alexander som akkurat fyllte et år:)
bompibomp Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Vi har halvannet år mellom forrige og han som kommer nu - forrige man født i januar, så her og blir det et barn pr "kalenderår" Er spent på kossen det blir -- ikke minst ifht sjalusi fra han som har vært minst til nu..
jobber med saken har klart det Skrevet 20. juli 2011 #8 Skrevet 20. juli 2011 Jeg er i uke 34:) Tiden har igrunn gått ganske fort:) Snart er jeg høygravid:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2011 Ja det lurer jeg også på. Håper vi slipper for mye sjalusi:) Allerede i uke 34!!! Gurimalla, tiden går fort:)
Hegeveronica Skrevet 22. juli 2011 #10 Skrevet 22. juli 2011 jepp venter mitt 5 barn i oktober, lisspia blir 1 år 10 august så det blir litt over året mellom de. Ellers har jeg jente på 14år, jente 7 år og jente 2 1/2 år. Dette blir gutt så litt eksta spent er de alle nå
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 22. juli 2011 #11 Skrevet 22. juli 2011 Hei! Jeg venter like tette som deg, kanskje tettere faktisk:)) Vesla er 1 år om noen uker, og TVILLINGENE våre (ja, du leste riktig.....) kommer etter planen etter 24 august engang...spørs når jeg blir satt igang. (termin 13/9) Dette svangerskapet kom som kasta på, har gått sykt fort, og vært slitsomt ja..... Men vi gleder oss veldig til å hilse på jentene våre og at storesøster skal starte i barnehage :-) Gøy med tette barn, de kommer til å få mye glede av hverandre...))
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2011 Ja gurimalla Signe du får nok å henge fingrene i:) Har mange barn og vet det blir fullt kjør, men er forberedt. Blir gøy å følge hverandre alle sammen. Klemmer fra meg som er sterkt preget etter den forferdelige hendelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå