MammaMø med to små Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Er det noen som har prøvd healing på barn her? Jeg har en liten gutt på 15mnd som sliter veldig med å falle til ro på kvelden. Vi har prøvd så å si alt! Og i tillegg har han ofte veldig hard og treg mage. Noe som resulterer i at han har veldig vondt når han bæsjer. Jeg har blitt anbefalt healing. Noen som har prøvd dette? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Jeg ville aldri utsatt mitt barn for noe sånt. Det er greit at noen faktisk hevder at de blir helbredet av healing, og jeg tror det kan skje, men du vet aldri hva slags krefter det er snakk om. Jeg tror det finnes gode og onde krefter i verden og jeg tror man skal være svært så forsiktig med å gjøre noe man er litt usikker på. Det kan være onde krefter som står bak det som i utgangspunktet ser positivt ut. Dette høres sikkert helt svevende ut for mange. Men jeg viser respekt for den overnaturlige delen av verden. Aldri i verden om jeg vil utsette mitt barn for noe slikt.
Gjest Yunie Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har forsøkt healing på min jente.. :-)
LettBris Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Jeg synes at healing fremstår som en positiv, men også unaturlig ting.. Litt både og. Men at det er noe negativt, vil jeg ikke si. Det jeg vil anbefale deg er å sjekke grundig opp den healeren du evnt søker hjelp hos for gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå