Gå til innhold

Råd mottas.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er et ungt par på 23år, jeg fikk litt siden vite at jeg hadde pco, skulle ta blodprøver for å sjekke om jeg hadde S også. Ettersom vi ikke har brukt prevansjon på 1,5år så ville legen sjekke "kvaliteten" vår slik vi kunne forberede oss på hvordan det skulle bli når vi skulle virklig gå inn for å bli prøvere om ikke så alt for lenge.Jeg er ferdig utdannet som sosinom neste år og samboeren var ferdig styrmann nå i vår.

Nå har vi altså fått beskjed om at vi mest sannsynlig ikke kan få barn, selv ikke med prøverør, da begge har dårlig "kvalitet". Vi har bestemt oss for å ikke prøve prøverør, og heller satse på adopsjon. Vi har bestemt oss for å gifte oss neste år:-) Dette er ganske nytt for oss, å har jo lyst å vite mest mulig. Vi er jo fortsatt unge, men har vert sammen i 6 år og er bestemte på at dette at det er dette vi vil.

 

Andre venniner leser jo og diskuterer på forum om eggeløsninger og alt annet om graviditet. Så nå er jeg veldig nysjerrig på adopsjon. Håper på noen svar

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Vi har vært i lignende situasjon. Jeg har pcos, men for mej tok d lang tid før legene fant ut av det.Litt tilfeldig faktisk. Lenge etter at vi startet med adopsjonsprosessen

Vi startet adopsjonsprosessen, uten å ha vært igjennom prøverør, og det er vi nå veldig glad for. Vi kommer nå til å få barn, bare på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider