Gå til innhold

Spørsmål ang amming og hikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan barnet få luft via melk fra når ein drikk kullsyreholdig drikke? Det var nokon som spurde meg om det gjekk greit da også. For melk går bra, men er forsiktig med løk og kål som forårsaker luft i magen.

Og kva gjer ein når barnet får hikke etter har fåt mat? Eg lar han få ein liten atte på tår slik at han slutter å hikke. Er det greit sånn egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, noen kan reagere på brus/kullsyre, ellers er det løk, kål, erter de fleste reagerer på. men det varierer fra person til person, gutten min reagerte ikke på noen ting, spiste alt :D

Bare å spise alt du vil, og heller kutte ut etterhvert, 1 ting om gangen, om du merker barnet reagerer på noe, så finner du ut hva det kan være :)

Helt normalt at dem hikker mye. Det gjorde hvertfall min, og huska godt fra han lå inni magen også at jeg kjente hikking :D

Pleide å funke å "puppe" det bort her også! Ellers bare lar jeg det være så går det over av seg selv, prøvde å passe på så han rapa godt etter matingen, de gangene han ikke rapa så mye kom det ofte litt hikking :)

Skrevet

Som littlefairy seier så kan dei reagere på "alt" og det er individuelt kva dei reagerer på... nokon reagerer på brus, då er det ikkje kullsyra som går over i mjølka altså, men eit eller anna anna som skjer. For kål og lauk er det oftast svovel (gass) som går over i mjølka, medan for mjølk kan det vere laktoseintoleranse eller mjølkeproteinallergi. Spis alt du vil, helst med måte, og kutt heller ut ting om det trengs. Det varierer som regel frå 30 minutt til fleire timar før ein reaksjon kjem, men ein indikasjon er ofte kor fort din eigen reaksjon kjem (feks. luft i magen). Som regel blir barnemagen mindre sart etterkvart, så det er heilt fint å prøve ein matvare på nytt etter eit par veker.

Heilt greitt å gje litt meir drikke for å stoppe hikken. Er jo det same vi gjer med å drikke eit glas vatn også, det er kanskje litt drastisk å la ungen stå på hovudet eller lokke med ein hundrelapp for eit hikk til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...