Gå til innhold

jiippiiii :)))


mami07 *fødeklar*

Anbefalte innlegg

gleder meg skikkelig til i morra,endelig skal vi på 3D ultralyd hihi :D gleder meg så mye at jeg driver å drømmer om det på natta å greier hahaha huff sånn kan det gå :P skal bli såå rart å få sett lille prinsessa vår :)))) men shit tenk om det viser seg at de har tatt feil av kjønnet da på alle de andre ultralydene!!!! det hadde vært kjipt da...jeg som er så utrolig fornøyd med nok en jente. men de har vel sikkert sagt riktig kjønn til oss regner jeg med hehe ååååååhh jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris! ;) må vente helt til 2 august jeg, da har vi time til 3D ultralyd:) gleder meg kjempemasse og tenker på det hele tiden :P jeg er også redd for at de skal bytte kjønn, de sa gutt på ordinær ul og er redd for at det blir skiftet til jente på 3D :P blir glad uansett hva det blir, men er blitt vant til at det er en gutt jeg bærer på, og vi bruker allerede navnet når vi snakker om den lille, så blir en stor omstilling om det skulle vise seg å være en jente istede :P var på sykehuset i går og fikk en ul siden jeg var bekymret for lite liv, men da gadd de ikke sjekke kjønn :/ så gleder meg noe enormt til 3D, føler at de kanskje er litt mer samarbeidsvillige der og at de sjekker ordentlig at alt er bra og hvilket kjønn det er :) håper bare tiden går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såå bra at det er noen andre som har de samme tankene som meg hehe,hvor skal du på 3D? vi skal på ultralydklinikken på lysaker og jeg har lest så mye bra om dem at for hver gang jeg leser om det så gleder jeg meg bare enda mer hiihi huff så teit jeg er hahahahahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herreguuud,vi får tydeligvis verdens nydeligste lille prinsesse :)))))) hu var så søt at jeg klarer ikke la være å se på bildene og videoene vi fikk i dag!!!! så utrolig vakker :D og jeg anbefaler alle og en hver å dra til ultralydklinikken på lysaker,så utrolig opplevelse :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...