Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Noen som vet om det er noen steder å få tak i gratisbiletter til Tusenfryd i år?? I fjor hadde mc`Donalds, det lå i disse 4 pakingene med leerpostei og tror det også fulgte med i et Foreldre og Barn blad men i år har jeg ikke sett det noen plass og har lovet sønnen min og søskenbarna hans tur dit når de kommer hit om 2 uker... men er jo så dyyyyyrt der...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ikke sett det noe sted. Du får vel bare bite i det sure eple og betale det det koster.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Gjør jo selvsagt det om vi ikke får tak i noe gratis, alle ungene gleder seg masse - så gjenstår bare å bestille fint vær!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Som et tips vil jeg si at det beste er om dere velger en dag med sprutregn om morgenen og litt småregn resten av dagn. Da slipper dere køer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå