2 gutter og 1 jente Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hadde gruet meg litt til legetimen i dag, for både fastlegen og jordmor har ferie, så jeg skulle til en vikar jeg ikke har møtt før. Jeg har blitt igangsatt med begge guttene mine, og jeg har en kropp som ikke helt skjønner hvordan man skal få en fødsel igang, så jeg vet jo at jeg desverre uansett ender med igangsettelse, og jeg ønsker ikke å gå rundt med så vondt i 2 uker til, det klarer jeg ikke. Jeg får jo ikke sove, og jeg klarer ikke ta meg av ungene mine. Denne legen var rett og slett fantastisk på alle måter, hun tok seg kjempegod tid til å kjenne på leie og sjekke alt. Jeg har hatt et megahopp i sf-mål og har nokså ille bekkenplager, og denne flotte legen ringte og talte min sak og fikk meg inn på kontroll på sykehuset allerede i morgen. Jeg ble så letta at jeg ville gi henne en klem altså. Det er jo en sånn god følelse å slippe å må argumentere for å få hjelp til å få barnet ut av meg, hun bare skjønte det uten at jeg trengte å be om det engang. ohh....nå er jeg GLAD!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 så bra ) flott det er noen leger som faktisk tar gravide på alvor, og at man slipper å gå rundt lenger enn nødvendig når man har mye plager og vondter og har vert i den situasjonen med igangsetting to ganger før... du får ha masse lykke til på kontrollen i morgen
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Åh, så bra:) det er jo akkurat sån man ønsker at det skal være. At man føler at legen er der for å hjelpe en, og bli hørt. Godt å høre. Lykke til videre på sjekk mm:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2011 Ja, skulle nå ønske at denne supre damen var min fastlege igrunnen. Nå er jeg så spent på hva de bestemmer på sykehuset i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå