Sjakai Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Helt uventet og absolutt ikke planlagt på dette tidspunkt. Det vil si, jeg og sambo har en sønn på 10 mnd. Vi ønsker oss et barn til, men hadde tenkt å vente en stund til før vi gikk i gang med den saken ;-P Jeg har de siste dagene vært så ufattelig trett og sliten, og trodde det skyldtes at jeg nettopp har begynt å jobbe igjen etter permisjon, samt at jeg har en liten gutt som fremdeles ikke sover rundt. Jeg har de siste dagene hatt litt stikkende smerter i underlivet, og trodde kanskje det var urinveisinfeksjon på gang igjen, og hadde tenkt å dra til legen med urinprøve i dag. Ettersom jeg følte meg veldig kvalm i dag valgte jeg å ta en graviditetstest bare for å utelukke det liksom. Hadde ikke i min villeste fantasti trodd jeg skulle være gravid nå, men testen viste to tydelige streker etter noen sekunder. Etter å ha roet nervene dro jeg til apoteket og kjøpte test med ukeindikator, den viste 3+, dvs at jeg er over 5 uker på vei. Jeg har pcos og ustabil syklus og husker ikke dato for site mens, men mener det var i juni. Blir spennende å gå til lege og få termin :-) Når jeg tenker tilbake på de siste ukene har jeg hatt følgende "plager": Trett (trodde det skyldtes jobben) Vondt i korsryggen (trodde det skyldtes dårlig madrass) Hyppige toalettbesøk de siste dagen (trodde det skyldtes urinveisinfeksjon) Vondt i underlivet ved samleie (trodde bare det var slik ;-p ) Svimmel på jobb i går kveld (trodde det skyldtes den trykkende varmen, lavt væskeinntak og travel jobb) Brikkene faller på plass nå som testen viste positiv ;-P
Sjakai Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2011 For ikke å glømme tungpusthet!!!!! Orker såvidt å gå opp trappene uten å få pustebesvær!!! Trodde dette skyldtes dårlig form ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå