Gå til innhold

Dere som har hatt små bryllup :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere det? Innland, utland, hvor mange mennesker osv... Gjerne også om dere lagde noe "opplegg" eller om dere bare spiste og hygget dere sammen etterpå.

Jeg vet ingenting bortsett fra at jeg vil ha et lite bryllup uten mas og stress. Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i sjømannskirken i Spania med bare vår datter og forlovere (med partnere) tilstede. Selve vielsen tok ikke så lang tid, etterpå dro vi tilbake til hotellet for å skifte til litt "lettere" klær og deretter dro vi ut på en restaurant for å spise en god middag. Veldig deilig og avslappende dag, uten noe som helst mas og stress;)

Noen uker senere inviterte vi alle vennene våre til fest hjemme hos oss. Serverte spekemat med kaker etterpå. Hyggelig og uformelt uten at folk var stivpyntet og uten taler... jippi... hehe!

Når det kommer til foreldre, så tok vi med dem ut på brunsj et fint sted rett etter at vi kom hjem fra Spania (søsken var med på vennefesten vår).

I mine øyne var dette perfekt, da jeg hverken ville ha hvit kjole eller stort bryllup. Og allikevel fikk vi feiret med alle vi ønsket!

Skrevet

Vi hadde kun med foreldre, søsken og ei kusine. Mannen min hadde sin søster som forlover mens jeg hadde kusinen min. Vi var på Tinghuset om formiddagen, så dro vi hjem til oss og spise litt kake før vi dro på fin restaurant om kvelden. Det var veldig koselig og ikke noe stress i det hele tatt :-)

Jeg benyttet muligheten til å få satt opp håret hos frisøren også sminket de meg på body shop, siden det tross alt var en spesiell dag ;-)

Skrevet

Vi giftet oss rett og slett på rådhuset.. har alltid "drømt" om å gjøre det i kirken.. men fordi det viktigste for oss var det å bli gift, samt at vi gjorde det på en helligdag hvor kirken var ganske full, så ble det slik. Og vi angrer ikke på det.. synes det var koselig, med lys og dikt. Man kan jo også velge litt selv hvordan man vil ha den vielsen og vi utvekslet ringer.

De som ville fikk komme å se vielsen.

Så dro vi til et koselig lokale vi hadde leid og pynta og spiste middag der (koldtbord) med de nærmeste.. så ble det kaffe og kake etterpå for alle som ville og tilslutt hadde vi fest med karaoke og styr, hehe.

Vi var hvertfall veldig fornøyd og det kosta oss ikke mange kronene :)

Skrevet

Det heter kanskje tinghuset og ikke rådhuset? hehe

Skrevet

Gifta oss på tinghuset, bare vi og forlovere. Var på et utendørsmuseum etterpå og tok bilder, og så spiste vi flott middag på restaurant etterpå. Satt der lenge og hygget oss. Dro hjem til oss til kaffe og kake. Var helt perfekt for oss, vi ville ikke ha stort bryllup med masse styr.

Skrevet

Så koselig det hørtes ut :) Jeg kunne også tenke meg å gifte meg i en sjømannskirke. Hmm... det er så mye å finne ut.

Skrevet

Giftet oss på tinghuset og tok festen etterpå med de nærmeste i fam på ett hotell. Slapp vi å styre med mat, drikke og kaker sjøl. Var vel 15 tilsammen med oss =) Vi hadde egentlig bestilt kirke og planene var på opp mot 70 gjester men ombestemte oss i siste liten og måtte planlegge alt på 3 uker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...