Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Eks og jeg skal muligens ha den fordelingen på hvert vårt barn.Hvilke stønader kan man få da?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Kommer an på NAV-kontoret. Det kontoret jeg tilhører anser ikke 60% for nok så vi fordelte 70/30. Dere kan få dobbel barnetrygd, eve.kontantstøtte (som alle andre kan få), os (om dere ikke jobber eller ikke jobber nok) og bidrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå