Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Venninnen min mener det er vanlig høfflighet, jeg tenker mer at alle bidrar likt ved at man bytter på treffene og serverer nogenlunde det samme.. Var ikke vanlig når jeg sist hadde baby, for 8 år siden..?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Jeg vil helst unngå slike gaver, det flyter over av ting likevel.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Trenger ikke vertinnegave når det går på rundgang og alle har sin tur til å arrangere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå