Gå til innhold

Modne mødre.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei. Testet positivt og er nå 5 uker på vei. Er 43 år og det er 11 år siden forrige svangerskap. Gleder oss veldig men føler jeg har glemt hvordan det var å være gravid. Dette blir spennende. Noen andre grtavide over 40 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) Selv er jeg 6+0 og 29 år. Mitt første barn, så hos meg står det ikke på husken, rett å slett uerfaren:) Men det er en stor trøst å ha dette forumet for å henvende seg til med spørsmål, så vellkommen skal du være, og lykke til i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Godt å se andre i førtiårene her. Jeg er 41 og dette er mitt første svangerskap. Skal til ultralyd 2 august og håper alt er ok. Har veldig få symptomer. Bare litt trett og stor mage allerede. Er 6 - 7 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så spennende. Å du har fått stor mage allerede , kosli. Når var du på første kontroll og ble det bestilt tidlig ultralyd da? Jeg har også fått litt mage , og kjenner at jeg blir fort sliten , må sove en dupp hver dag. Lykke til i svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det flere her inn som er i førti åra:) Det er en spennende tid, og samtidig litt skummelt. Gleder meg veldig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært på første kontroll hos legen ennå. Skal neste fredag. Ultralyd har jeg bestilt privat hos min kvinnelige gynokolog. Jeg ønsker tidlig ultryd fordi jeg hadde en MA i desember. Håper virkelig at alt er ok denne gangen. Takk for lykkeønskninger. Vi får si lykke til for oss alle !

 

Må vel snart kjøpe meg litt nye klær. Ønsker å skjule magen til jeg har passert 12 uker. Har alltid hatt litt stor mage så det har hendt ett par tre ganger tidligere at noen har trodd jeg har vært gravid når jeg ikke har vært det.

 

Jeg må opp på do noen ganger på morgenkvisten og tisser veldig gult. Gjør dere og det ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...