¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Ifølge testen er jeg gravid! Kan ikke være mer enn 4-5 uker på vei. Tok en test for to dager siden som var negativ. Wæææ Nå er nr 3 på vei
Maia&Mathias <3 Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Så gøy, gratulerer!! Du har en spennende reise forran deg (som du allerede vet!! ) Hvor gamle er de andre to barna dine?
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2011 Tusen takk dere Ja dette blir spennende. Vi har en jente på 5 og en gutt på snart 4. De er tette, så jeg føler det er lenge siden sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå