Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Jeg er nå 30+4 og føler babyen min er så høyt oppe i magen. Var på ul og måling for ca en mnd siden og fant ut at babyen var ca 13% mindre enn normalen. Men ingen fare. Men jeg har følt at siste uka eller to har hun ligget under ribbeina mine. Har problemer med å bøye meg framover og får kynnere straks jeg gjør noe fysisk som husarbeid eller å gå litt raskt. Vil ha det til at magen er på det høyeste i uke 36, men grøss, hvor langt opp kommer babyen da? Kan jo også si at svangerskapet har vært helt fint og ingen problemer. Kjenner masse liv overalt i magen, så umulig og finne ut hvordan hun ligger der inne Skal babyen være så stor nå? Eller har spisingen min i ferien gjort at hun har vokst i rekordfart?? Blitt litt mye sjokolade og grillmat
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Nei hun sitter vell til slitt å piller deg i nesa Ta det med ro, alt er helt normalt Du føler at magen bare skal trenge seg oppovr men den kommer ikke lengre enn den skal
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Trodde magen var på sitt høyeste i rundt uke 30 jeg. hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå