Gå til innhold

Sikkert det dummeste spm som noen gang har blitt stilt her inne..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men er det mulig at dem glemmer å ta ut kateteret man får når man skal ha epidural? Snart tre mnd siden fødsel, og det blir bare vondere og vondere der de stakk det inn. Håper på noen seriøse svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt kontakt med anestesien på sykehuset. Mange kan oppleve senskader og dette burde taes alvorlig og må rapporteres. Kateter blir tatt ut, men at noe kan ha skjedd er mulig. Kom deg dit i morgen og snakk med dem. Jeg fikk veldig vondt i et par dager etter og de sa da jeg reiste hjem at hvis det ikke ga seg innen få dager måtte jeg komme tilbake. Heldigvis ga det seg. Men hadde det ikke gjort det måtte dem gjøre et mindre inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kateteret blir satt inn i urinrøret, så nei de stakk det nok ikke inn på feil sted.. hi hi hi..

 

Men urinveisinsfeksjon er ganske vanlig.. Ta med deg en urinprøve til legen din du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke mulig å glemme epiduralkateteret. Det er langt, og festes på ryggen din med plaster;)

 

Men om det er vondt kan det jo være at de har stukket i en nerve eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men jeg har en lang dings som stikker ut i ryggen da? trodde det skulle være sånn jeg?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,godt å vite ;) googla litt,og det er visst ganske vanlig,så slår meg til ro med det så lenge ;) takk for svar alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig...?

Tror jeg slutter å være på disse sidene. Folk kan jo ikke være seriøse for fem øre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klarer ikke folk å være seriøse? Jeg spurte om et spørsmål og det må da gå an å åpne en tråd uten å måtte drive på sånn? HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...