Gå til innhold

Vært på sykehuset ikveld


~ Kali ~

Anbefalte innlegg

Siden jeg har kjent lite liv de siste dagene ble jeg bedt om å komme opp på sykehuset for en sjekk. De overvåket hjertelyden først, og deretter tok de en ul for å sjekke om alt var som det skulle. Det var det, heldigvis!:) har vært litt bekymret de siste dagene, og følte meg mye bedre når jeg fikk se den lille :)

 

Men i følge ene jordmoren på sykehuset så er jeg 27+6 idag, og ikke 28+6 som jeg trodde. På "min side" på BIM så står det at jeg er i uke 28 og det har det stått siden tirsd, altså den vil forandre seg til uke 29 i morgen. Hvordan kan jeg være i 2 forskjellige uker samtidig når terminen er den samme? Er ikke særlig motiverende å måtte gå uke 28 om igjen, når jeg er så dårlig og lengter etter å bli ferdig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ har også opplevd d... men går utifra den terminen æ fikk først... for d har me målan dem tar på barnet... men har funnet ut at d har liten betydning... dem kommer når dem e klar... fikk min første 3 uka før termin og nr 2 fikk jeg 5 uker før termin, men da blei æ sote i gang... tviler på at æ går te terminen denne gangen...

de sir så mye... va hos en gyn når æ fikk første terminen min. og på vanlig ul når æ fikk 2 termin datoen... æ har størst trua på gyn sin termin... for han hadde rett på di to første...

husk på at ungen ligger ca 2 uker etter dine uker så d kan forklare d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at du er i den 28. uken og ikke i uke 28, et lite punktum som utgjør hele forskjellen ;)

 

Dette fordi den første uken får fra dag 1 til dag 7, når den uken har gått har du gått 1 uke.

 

Vi er nå i det 21. århundre, men alikevel i 2011.... Det første århundre var fra år 0 - 100.

 

Gav det noen mening???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, sånn ca :P er ikke helt våken kjenner jeg. Men terminen er den samme, så er vel kanskje ikke noe poeng å være så veldig prippen på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...