Gå til innhold

Jeg KLARER ikke at noen tar på meg, og spesielt IKKE mannen min! Hvor unormalt er det??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid likt og blitt tatt på, massert, kost med i håret etc. Men jeg klarer det rett og slett ikke lengre! Blir bare irritert!!

 

Eneste jeg klarer (og liker) å ha kroppskontakt med er barna mine. De kan jeg kose ubegrenset med, og det er bare herlig!

 

Vet ikke om det har noe å si at jeg er 8 måneder på vei, termin om fire uker? Eller om det er fordi jeg fortsatt ikke har kommet over at mannen min har vært økonomisk utro mot meg? Sist gang vi hadde sex er da jeg ble gravid. Like etterpå fortalte han sannheten.

 

Når mannn ligger i sofaen og holder meg på magen må jeg konse skikkelig for ikke å sprekke!! Jeg hater det!!

 

Kan dette være fordi jeg er gravid, eller er det fordi jeg fortsatt ikke har kommet over sviket med den økonomiske utroskapen?

 

Og vil dette noen gang gå over av seg selv? Trenger jeg/vi hjelp av noe slag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA dette er fordi du er gravid. Og det er helt normalt :) jeg er helt lik i mine svangerskap men var ikke slik i det første. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke en gang at noen så på meg jeg.. Gjemte meg bort, nesten ingen har sett meg med mage. :P

Og jordmor fikk ikke ta på meg med mindre hun måtte under fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk for svar jenter!!! Da satser jeg på at dette går over etter at babyen er ute. :-)

 

Kan ikke huske å ha følt det slik som dette under mine to forrige svangerskap...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...