Gå til innhold

35 åring som vil kysse en 17 åring.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne 35 åringen er omtalt til en som tar til seg friheter, nå har altså denne 35 åringen skrevet til 17 åringen på en nettside, at han vil kysse henne,- for hun har så vakkre lepper.. hans ord.

 

Uansett, dette er en bekjent - burde man "advare"?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis 17 åringen vill, så ser jeg ikke problemet. Hvorfor skal det være annerledes enn om en på 30 skulle ha kysset noen på 48 ? Vet det er mange "unge" 35 åringer og mange veldig voksene 17 åringer. Og du sa heller ingen ting om at det hadde skjedd , men han sa han bare hadde lyst. Det er ingen forbrytelse og jeg ser ikke problemet. Har selv en samboer som er 11 år eldre enn meg og vi ble sammen da jeg var 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 17-åring kan selv bestemme hvem hun/han vil kysse og ha sex med. Men jeg vil tro at en 17-åring, på lik linje med en på 24 og en på 36, vil vite om den man kysser eller har sex med er en ekling og en noen man kan ikke kan stole på.

Si det til henne du. Jeg hadde sagt det og jeg hadde satt pris på å få vite slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt. Uansett. Hadde denne jenta på 17 blitt 25, og aldersforskjellen like stor så skulle jeg ikke sagt noe.

Men han 5 år fra 40 og hun 5 år fra 12 er for drøyt.

Æææsj!

Vemmelig fyr, halvpedo fyr uten intigritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...