Gå til innhold

Da har det skjedd meg:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått god kontakt med en på jobb. Vi var/er gode venner. Men det har utviklet seg til noe litt mer enn det.

Jeg jeg rett og slett følelser for han. Og det virker som om det er gjensidig. Jeg har samboer og et barn, han er gift, uten barn.

Vi har ikke gjort noe som helst bare prata helt normalt, som vanlig mennekser gjør. Men han har begynt og sende meg meldinger litt oftere enn det venner gjør. Og da ender vi opp med og sende ganske mange meldinger. Jeg vet ikke hva har føler for meg, men det virker som om det er noe der. Jeg tenker som så i mitt stille sinn at dette bare er en forbigående greie, hvor forholdet mitt til mannen min blir satt på prøve. Jeg elsker jo mannen min, tror jeg? Men klarer ikke se for meg oss to for alltid lenger:( er det noe som går over kanskje?

 

Er det vanlig og ha noen "sånne" oppigjennom forholdet?

Jeg blir så fryktelig usikker. Jeg vil jo bare være sammen med mannen min og babyen min. Noen som tror dette går over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss... er det vanlig å sende vennskapelige smser med menn man møter via jobben da? Kunne ikke falle meg inn å gjøre det. Om du bryr deg om mannen din så har du vel vett nok til å avslutte det vennskapet slik at det ikke kan utvikle seg mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville snakket med mannen om det... For meg er løgner nesten utroskap, og hadde min mann løyet for meg ville jeg blir kjempeskuffa og sint og såra. For oss er det ingenting som er verre enn løgner. Men det er jo forskjell på folk da...

 

Jeg tenker litt på eksen min, tror jeg savner han litt.. Men jeg driter i det og lar det gå forbi, han har kjæreste og er kjempelykkelig, og jeg har samboer og barn og kunne ikke hatt det bedre! De gangene jeg tenker på han er de gangene vi treffes, for vi har så fantastisk god kjemi og sommerfuglene blomstrer på nytt hver gang! Men vi velger å la det forbi ved godt vennskap :-) Det burde dere også gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det går over! Alle går vel igjennom akkurat dette en eller annen gang ila et forhold. Som regel er ikke gresset grønnere på den andre siden. Hverdagen innhenter alle! Avbryt de lange meldingsutvekslingene først som sist. Det bringer ikke annet enn ulykke både for deg, din samboer og ditt barn om du skulle hive deg på denne tilfeldige flørten. Om det i det hele tatt er en flørt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo ikke si noe til samboeren min hvis det går over.

Takk for svar. :) det ordner seg nok. Jeg får passe på og ikke la det gå noe lenger enn det det har gjort.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips! Det er som regel "kråksølv" de som får det til å bruse i trusa og pisker opp søt musikk.

EKTE menn som har annen navigering en kuken ligger laaangt unna nybakte mødre i fast forhold.

Det kryr av menn som liker å holde på med slikt.

Ikke de beste stefaremnene. Selv om de tilsynelatende er helt oppslukt i deg og barnet.

Nepeskrellene går på. Nepeskrell og kråksølv passer fint sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor du holder "fyr på bålet".... Hvorfor sender du meldinger med han? Jeg er gift og har et barn med mannen min. Etter 5 år ble jeg rett og slett forelsket i en av hans venner. Hadde det helt jævlig, og følte jeg var utro! Jeg gjorde alt jeg kunne for å drepe denne forelskelsen, og etter noen mnd gikk det over. Jeg kommer nok alltid til å like denne personen veldig godt, men aldri mer enn det.

 

Nå vet ikke jeg hvilket forhold du har til mannen din, men hvis det du sier er sant, at du elsker han, så ville jeg ha vært ærlig om at du har en periode hvor du sliter litt med å tenke på at det er dere resten av livet, men elsker han!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall idiotisk og si fra til mannen din. Også dumt og frolate mann for noe sånt. Nei, hold den fine flørten for deg selv. Flørter er bra for sjelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt :-) Tror man har godt av slikt også, for det er som du sier; man blir satt på prøve.

 

Nyt den "psykiske flørten" om du ønsker det, eller slutt å gi den næring slik at den går fortere over.

 

Uansett, pr. idag har du ingenting å ha dårlig samvittighet for synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av! Det kan skje i langvarige forhold og er helt normalt. Bare pass på å ikke gjøre noe du kommer til å angre på senere! Hadde nok kuttet den intense kontakten hadde jeg vært deg.

 

Selv var jeg dønn forelsket i en som jobbet i barnehagen til barna mine. Og det var jeg i over et halvt år. Drømte om han dag og natt. Det var egentlig helt jævlig, samtidig som det var deilig å gå rundt og være forelsket igjen...

 

Gjorde selvfølgelig ingenting med det, og jeg "led" i det skjulte. Det gikk heldigvis over av seg selv etter hvert. Nå ser jeg bare tilbake på det og ler.... Er det mulig lissom??

 

Ville aldri ha ødelagt familien min for en liten "crush". Ikke har jeg fortalt det til mannen min heller, det tror jeg bare hadde gjort vondt verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Det var deilig at flere sier det er normalt:)

jeg har tenkt litt nå, og det som er greia. Er at denne mannen er gift, som sagt. Og jeg kan ikke se for meg at han vil skille seg. Han er kristen og elsker jesus(!) dette er jo litt "over the top" for meg.

Men uansett. Akkurat det er litt forvirrende, for han virker som en såå ordentlig type.. Så jeg er redd for og såre han, hvis dere skjønner. Jeg spurte åssen det gikk med han. Og da svarte han at han hadde mye og tenke på. =\

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...